CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, 8 January 2012

Berapa saat je lagi...

Assalamualaikum! Salam Sejahtera!

Fuhhh..lame aku tak mengupdate ek..hehe..

Untuk pengetahuan korang..hari ni aku kene register untuk sem 3..huwaaaaa :'(
Kejap je cuti 3 bulan berlalu pergi...

Antara kenangan manis & kelat masa cuti ni ialah~

1. Tidur, makan, tidur , makan ----> hasilnya : berat bertambah! haha

2. Main jutaria-->lama gilerrr aku tak main benda alah ni..syok la kan dapat main..haha

3. My bro bertunang --> TAHNIAH! ^_^

4. Ular masuk rumah --> Ni paling dramatik!

5. Ada orang kurang siuman tetiba ada betul2 belakang rumah aku & tanpa seurat benang ( ayat yang kurang censored ni)..huhu..scary gilerr..

Untuk sem 3 ni aku berazam untuk dapat 4 mendatar!!! Please pray for me ok! =D

K lah..aku nak sambung packing2 ni...aku pergi lepas zohor kot..malas awal2..hehe



Byeeeeee semua~ jangan sedih-sedih tau.. :p

2 comments:

farhana | selamat said...

elok elok jalan..
eh, korang sem 3 dah?
korg xdak sem 2 eh? musykil~

Alkisah anak Adam said...

Sem 2 da expert da..haha..x de lah..sem 2 tu short sem..ada yg x yah amik short sem.. :D