CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 11 January 2012

First day of lecture~

Assalamualaikum! Salam Sejahtera!

Ok..sekarang ni memang jarang2 aku update blog..hehe..biasalah dah start sem baru kan..kalau dolu2 time cuti boleh la aku update banyak2..huhu

Hari ni start la sem baru..start lah subject baru, lecturer baru, classmate baru and baju baru..hehe

But before that..aku kene buat add and drop for subject..so pepagi tadi terkedek-kedek la aku bersama rakan-rakan tersayang pergi ke dewan..tapi alangkah terkejutnya kami..bertapa ramainya warga cfs..ibarat lautan berwarna putih *_* (untuk pengetahuan korang ibarat lautan warna putih tu sebab hari rabu sisters memang wajib pakai tudung putih lagipon memang ramai sisters dari brothers :p )

So..kami pon membuat keputusan untuk buat esok je lah :D

Then..,then..then...

Petang tu aku ada kelas dalam pukul 2-4..kelas chemistry..

Alangkah terkejutnya aku..rupe2nye lecturer aku lelaki!
Aku ingatkan perempuan!

Bez la ustaz tu (aku panggil ustaz lah )..Beliau ada 23 tahun pengalaman megajar..hehe..promote kejap..

And...and...and...
Yang paling aku suka...beliau siap bagi bisnes kad kat kitorang! haha
So.. tak de lah susah2 aku nak cari no contact beliau..Just sms or email..semudah abc!
Memang terbaikkkkkk lah ustaz!

*ustaz ni mengingatkan aku dekat Cikgu Kamarul Aripin ---> budak sbpij mesti kona bona dengan cikgu ni kan~


Ok fine...tetibe aku dah rasa ngantuk ni..
Hah! lagi satu!
Tolong doakan aku yep untuk exam maths sabtu ni! :D

K lah..good night semua.. Assalamualaikum!

No comments: