CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 16 February 2013

M.A.L.A.S

Malas...
Malas...
Malas...





Yee tu lah yang menghantui aku sekarang. MALAS!
Malas nak study, malas nak makan, malas nak g kelas dan malas yang lain-lain!

Aku tak tahu la kenapa..haisshhh..someone please help me~ ~
But Ummi there are nobody can help you except yourself!!!

Semalam or kelmarin,aku ada la tengok latest video mat luthfi.sesiapa yang tak tengok lagi meh tengok kat sini.Dah tengok? Ok.dia pon ada kata sometime dia ada rasa malas macam apa yang aku rasa sekarang ni. But he officially graduated and aku ni masih bergelar budak baru belajar..huhu~ Apa-apa pon congratulation for you bro! TABIK!!!

Bangkit Ummi bangkit!!!
Lawan malas kau tu...syaitan suka orang-orang yang malas ni especially yang MALAS SOLAT!!!
Erm insyaAllah aku cuba..

*sometime I need someone to cheer me up.anyone? :)




No comments: