CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, 13 November 2011

JAWAPAN BOCOR SPM!!!

Assalamualaikum & salam sejahtera!!

Hai calon-calon SPM  yang comel-comel dan yang kacak-kacak belaka sekalian!!
Tanggal 14/11/11 merupakan tarikh bermakna untuk akak-akak & abang-abang yang lahir pada tahun 1994      ( cewwaahh~bajet muda kejap..hehe), betul ke tidak??? ^_^
Mungkin sekarang korang sedang sibuk baca buku, kemas pensil,tidur awal..--->kata-kata seorang senior yang berpengalaman.. Almaklumlah esok kan first paper SPM 2011!!
MUNGKIN ada juga yang terfikir ada tak soalan bocor untuk macam kat sekolah dulu-dulu..ye tak??? Hah! jangan geleng pulak..mengaku je lah..hehe

So....today I would like to share some JAWAPAN BOCOR!!! bukan sahaja soalan adik-adik tapi JAWAPAN BOCOR akak bagi ni hah....JOM TENGOK~~

Macam ni lah jawapan yang terbaik: 




















Amacam??ada bran tak nak jawab cam ni??hehehe..ni lah jawapan bocor paling senang korang nak jawab kalau dah tak tahu nak jawab apa lagi untuk dapat keputusan yang " cemerlang!gemilang!terbilang! Pemeriksa pun senang nak tanda,lelap mata pon boleh... ;D
Akan tetapi akak senior ni nasihatkan JANGANLAH TULIS JAWAPAN MACAM INI!!
Kalau dah blank or blurr sangat,istighfar dan selawat banyak-banyak ye adik-adik sekalian..InsyaAllah dipermudahkan oleh Allah untuk kita menjawab...

Sekian, SELAMAT MENJAWAB DENGAN TENANG!!
Tempat berlangsungnya perang besar :D

p/s: Selamat menjawab juniorsku especially students SMK PALONG 7 & SBPI JEMPOL!!
InsyaAllah,anda boleh!!!

2 comments:

FARAH said...

have done follow ur blog..
follow me back :)
http://melaluidetik2kehidupan.blogspot.com/

Alkisah anak Adam said...

ok..thanks :D