CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 23 November 2011

Setahun SPM Telah Berlalu....

Assalamualaikum! Salam Sejahtera!

Hai ex-candidates SPM 2010!!!

Korang ingat tak hari ni hari apa??? Hari ni la anniversary SPM 2010! Jadi genaplah setahun peperangan kita.. Entry ni saje je aku nak korang terimpau kembali kisah silam..hehehe..
Kalau dulu,..sekarang ni mesti aku tengah menyibukkan diri study..

Then...then...then...
Buat pertama kalinya aku stay up lama-lama sambil ditemani neslo..tapi terlelap juga..haha
Tak de kesan langsung lah nescafe tu..cissss...

Kat sini aku nak share la sikit gambar-gambar sebelum dan selepas SPM ! Jom terjah!

SEBELUM :


Kami sibuk belajar bio yee..masa ni dekat Kompleks Falak Al-Khawarizmi...

Hah! yang ni pula kelas aku..waktu ni tengah belajar Pendidikan Islam..
Macam tengah picnic pula ek..best la masa ni..tenang je..ni dekat Istana Seri Menanti N9

BIO lagi..

Ni study group untuk Physics :)




SELEPAS :

KAMI BANGGA KERANA KAMI KELAS PERTAMA HABIS EXAM!! YEAH!!
SEBAB KELAS LAIN ADA PAPER LAGI..hehe...ni lah ketua pengawas peperiksaan kami...

Muka semua riang ria je yee..


Ni paling best bro..on the way pergi Bahau..makan KFC..just untuk habiskan waktu-waktu terakhir together..



Huhuhu..sedih la pula kan..kejap je masa berlalu..sekarang semua dah besar-besar..kecuali aku..haha..harap persahabatan ini terus kekal ye kawan-kawan :)


MERDEKA :p


p/s: Sedih gilerrr lepas balik KFC tu..hampir semua nak nangis dalam bas :'(

No comments: