CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 9 December 2011

Ermm..Sebulan je lagi...

Assalamualaikum! Salam Sejahtera!

Hai students yang tengah cuti espicially UIA students yang tengah cuti 3 bulan tu!

Huh..sedar tak sedar tinggal SEBULAN  je lagi cuti ni!!! Huaaaaaaa :'(

next month dah masuk sem3..huhu..macam mane la agaknya ye..
semalam aku dah dapat surat dah dari uia pasal re-exam paper maths..kenapalah jadi macam tu ye..sabar lah wahai sahabat-sahabat semua yang kena re-sit balik paper tu..

Tapi aku rasa ok gak la..dapat 2nd chance untuk aku baiki kesilapan masa final hari tu..bayangkan aku tengah2 cek..sekali ada 1 soalan salah buat..then..then..then...masa nak habis dah time uh..kelam kabut den buat balik..lastly, masa aku nak tulis jawapan..lecturer tu cakap masa dah habis!!!!
Huaaaaaa :'(

Apa-apa pon aku harap aku dapat buat yang terbaik untuk exam ke2 ni..good luck ye semua uia students yang amik maths 1 masa sem 1..InsyaAllah anda boleh!!!

Kalau korang nak tengok balik soalan tutorial and quiz..Boleh la tengok kat sini KLIK SINI!!!
aku punya semua dekat study room kat hostel..hehe..tak tau pulak boleh jadi macam ni..alhamdulillah ada buku teks,notes, and jalan kira compilation final maths :D

Ok lah, aku nak start belajar maths balik nih..rasa dah berkarat pulak otak ni..tu lah sape suruh bagi cuti lame sangat :p

Tata~

2 comments:

ifazs said...

huhu . kau dah start study !

Ummi Rashidah binti Adam said...

ifah! aku rase aku dah hilang ingatan..hehe